Tuesday, February 1, 2011

Februarie

Februarie maand fokus ons op die volgende:

Alfabet:  die letter "e"
Syfer: 1 een (dit het ook 2 "e's" in)
Kleur: Blou
Vorm: vierkant
Karakter eienskap: Nederigheid

Eeste 2 weke se tema: Higiene
woordeskat: gesond, siek, kiema, was seep, bad, tande, borsel, skuim

Twede 2 weke: ek sien op die kurikulum dit moet seker sintuie wees, maar kan ek seblief voorstel dat ons iets heeltemal anders as die liggaam en liggaamsdele doen? Kan ek voorstel "Die See"?
As julle bevestig sal ek die woorde daarvan doen...?

En dan wil ek net verslag lewer - Dirk kon al na die eerste dag die letter "e" uitken. Ek het dit oral in die huis opplak maar nie vir dirk daarvan gese nie, so elke keer as hy iewers gekom het was daar 'n  "e"! op die skuifdeur, venster, boekrak, teen die kombuis teels en toe hy in die bad sit en die laaste "e" teen die stort opgeplak sien se hy opgewonde: "NOG 'n "e"!!!!" so dit werk!



No comments:

Post a Comment