Thursday, February 3, 2011

3 Februarie verslag

Vandag het ek (Corli) vir Dirk en Alex en Anja en Bart gehad en Samantha het my gehelp.


Ons beplanning was as volg: (Met die actual verslag in blou tussen hakies)

1. Open met Bybelstorie deur Hasie Kalbassie vertel: Die storie waar Jesus sy disippels se voete gewas het – beklemtoon karakter eienskap nederigheid. (Die kinders het dit baie geniet en het heeltyd aandag gegee)

2. Dan kan kinders mekaar se voete was - skakel in by higiene tema (hulle het dit gedoen terwyl hulle agter my moes aan sê "Ek is die minste" en "Ek is nederig".)

3. Woordeskat: lees en herhaal die woorde vir die Higiene tema. (Ons het dit ook gedoen en ek het vir hulle gesê hulle moet my stop as hulle 'n "e" sien. Hulle was baie opgewonde as hulle een in die woorde raakgesien het.)

4. Toe het ons die rympie opgesê:
Hier is nou iets wat ek moet leer:
my hande was ek elke keer
net voor ek eet; dit is gesond
so bly die kieme uit my mond

5. Daarna hou ons Skattejag vir letter “e” – as weer toelaat, sommer buite. (Ja ons het dit buite gedoen en dit was baie opwindend)

6. Toe het ek hulle aan die blokkies bou gesit en hulle het vir lank in vrede gespeel terwyl ek die bak en brou goedjies reggekry het.




7. Ons het die rympie opgesê:
Hier is nou iets wat ek moet leer:
my hande was ek elke keer
net voor ek eet; dit is gesond
so bly die kieme uit my mond

en die liedjie gesing:
Vryf jou handjies teen mekaar, teen mekaar, teen mekaar, Vryf jou handjies teen mekaar as jy jou handjies was! 

8.    Bak en brou: Steek vierkantige blokkies waatlemoen, feta kaas en piesangwieletjies op ‘n sosatie stokkies. smeer blou versiersuiker op vierkante tennisbeskuitjies versier met silwer balletjies. Val weg! (Hulle het net een blokkie vrug op n slag op die stokkie gesteek en dit dan geëet, al het ek vir hulle 'n voorbeeld gewys, en hulle het die tennisbeskuitjies baie geniet. Ek het ook hulle water met blou voedselkleursel gekleur)


 
7.    Toe het ek hulle gesiggies met lappies afgevee en vir hulle 'n groot "e" op n skinkbord geteken met skeergêl. en hulle het dit ontsettend geniet om die "e" te smeer en te breek, dis baie goeie oefening vir tas, ons het bespreek dat dit glad en glibberig en sag voel.


Hulle het ook met hulle vingertjies geteken in die skuim - goeie voorbereiding vir skryf.
Dirk sê "Neeeee Mamma, moenie klaar!

Hulle wou nie ophou daarmee nie, so ons het dit 2 keer gedoen. Defnitief 'n wenner! En dit maak nie hulle klere vuil soos vingerverf nie.

8. Tafeltjie werk: knip en kleur tandjies werkstuk in (Ons het dit gedoen met blou kryte)

9.    Vryspel (In die sandput buite met die grafies en stootskrapers - en nogal in vrede ook!)

No comments:

Post a Comment