Thursday, February 17, 2011

Terugvoer van 17 Feb 2011

Hi julle hier is wat ons gedoen het vandag. Gideon en Dirk was by my gewees vandag en die babas en Samantha.

Dit was 'n heerlike dag en alles het so mooi verloop (en dis net 'n genade want ek het nog 08:15 nie 'n clue gehad wat om met hulle te doen nie!)

Grootmotories:               
Ons het eers bietjie buite gespeel op die buitebande. Ons het dit in 'n ry getrek en treintjie liedjies gesing terwyl hulle daaroor geloop het en gebalanseer het.  (ek weet dis nie in die tema nie, maar Gideon het my 2 keer gedurende die dag gevra wanner gaan ons trein liedjies sing en trein prentjies inkleur...  dalk kan vervoer ons volgende tema wees?)

Fynmotories en kreatief:        
Dirk kon nie wag om vir Gideon te gaan wys dat ons seeperdjie prentjies gaan maak nie, so dit was volgende op die agenda. Dit was stukkies tissue papier wat ek geknip het voor die tyd wat hulle geplak het met klaletjies en sequins.Hier is die resultate:


Dit is Dirk se "glimlag vir die kamera" look.

Wetenskap:
Ek het hulle 2 videos op youtube gewys hoe vissies eiers lê en hoe die eiers uitbroei:
want dit sluit later aan by ons middagete.

Ruimtelike persepsie:
Daarna wou Gideon graag blokkies bou en hy was so kreatief om 'n vistenk te bou - heel toepaslik - ons het toe die badspeelggoed vissies daarin gesit.


Snacktime:
Toe het ons geëet. Ek het skroef pasta wat groen en rooi en geel gekleur was gekook en dit gemeng met 2 geklitsde eiers en gerasperde kaas en dit in die pan gebraai. Hulle het by my op stoele gesit. Ek het sommer gesê ons maak koekies met korale en seewiere in! :)


Vryspel:
Ons het buite gespeel en vir hulle elkeen 'n tuinslang gegee want hulle wou my help om die tuin nat te lei. Vele hande maak ligte werk!
en daarna het ek vir hulle "sticky vis eiertjies" gemaak. Dit is maar net versuikerde springmielies en hulle was mal daaroor as ek die deksel oplig en die mielies spring die wêreld vol! 

Ek het die blou gekleur omdat dit ons kleur vir die maand is

Dit wou nie droog word nie, so toe is dit maar sticky viseiertjies. Ek het dit vir hulle buitentoe gebring terwyl hulle met die tuinslange gespeel het en gevind hulle is papsopnat, toe ontklee ek hulle maar terwyl hulle die popcorn eet. Hulle begin toe om die blou suikerstroop oral op hulle lyfies te smeer! 


Gelukkig het ek die baba swembadjie byderhand gehad!


Hier is 'n video - Gideon het gedink dis vreeslik snaaks en wou dit omtrent 5 keer kyk!


Dit was 'n baie lekker dag vol pret!



No comments:

Post a Comment