Thursday, February 17, 2011

Terugvoer 18 Feb

Dit het heel goed gegaan vandag.

Taal & woordeskat:
Ons het begin met die Bybelstorie waar Jesus en Petrus op die see loop - daaar was nie so baie belangstelling nie, maar dit was gelukkig net 'n kort storie. Toe het ek hulle die storie gelees "A Shark in the dark" maar ek het dit losweg vertaal in Afr. Dit het almal se volle aandag geniet - dalk omdat ek dit so oordramatiseer het!

Wetenskap & Biologie:
Daarna het ons op youtube die viseiers videos gekyk en ook hoe haaie en walvisse uit die see spring.en ook van seeperdjies.

Kreatief & Fynmotories:
Toe gaan doen ons die seeperdjie prentjies

Alex wou eerder sy papiertjies buite die seeperdjie plak en moes hom heeltyd oortuig om dit binne te doen - maar nou ja hy het seker kunstenaarsvryheid of hoe?

Daniël het hoegenaamd nie belanggestel nie, hy het heeltyd kop onderstebo gesit en frons terwyl ek vir hom gewys het, so toe los ek hom maar.

Simeon het dit baie geniet en het elke liewe laaste dingetjie self geplak op sy prent. Hy het mooi gekonsentreer de heeltyd.
Verbeeldingspel:
Daarna het hulle buite gespeel in die tuin met die diere en dino's


Ek het ook vir hulle n groot stuk papier neergelê en bome en grotte vir die diere geteken en paaie vir die karretjies

Hulle self ook dinge bygeteken.



Snacktime:
Ons het toe geëet. weer die seewiere eier en pasta fritters, Simeon wou dit nie probeer nie, maar die ander twee het dit geniet. Hulle het ook popcorn gehad - die keer ongekleur - wat viseiers voorgestel het, maar die gedagte het amper vir Simeon daarvan ook afgesit, maar hy het darem later die moed bymekaar geskraap om dit te eet! Lyk my hy gril nogal maklik, te dierbaar.

Musiekwardering:
Ons het ook musiek geluister en gedans en dit was baie goed bygewoon!

Grootmotories:

En ons het die vilt vorms gebruik vir speletjies en veral Daniël was mal daaroor om op die vorms te spring. Ons het toe sommer n "hopscotch" paadjie uitgepak waarop hulle gespring het.

Verder het ons net vryspel gespeel en die laaste halfuur het ek hulle laat TV kyk want hulle was baie adamant daaroor!

No comments:

Post a Comment